88445952-88433058info@adco.ir

برنامه ریزی و مشاوره تبلیغاتی


برنامه ریزی و مشاوره تبلیغاتی

مشاوره تبلیغاتی راه رسیدن به موفقیت در هر حرفه ای بر پایه نحوه تبلیغات و ایجاد رابطه با مشتریان است. بدون تردید حضور در بازار های رقابتی جز با شناخت رقبا و مشتریان و برنامه ریزی صحیح برای حفظ و توسعه ممکن نخواهد بود.

این مرکز با تکیه بر دانش، تجربه، اطلاعات مختلف و اصول علمی، جریان تبلیغاتی را به بهترین نحوه ممکن سازماندهی می نماید.

بدین لحاظ واحد بازاریابی این مرکز نسبت به جمع آوری کلیه اطلاعات تخصصی مورد نیاز از جمله تحقیقات بازار، شناسایی رقبا و برنامه ریزی سیستماتیک کلیه اطلاعات و ارائه مشاوره تخصصی در خصوص استراتژی بازاریابی می باشد.

نمایندگان:

همچنین این مرکز با ارائه متدهای نوین جهت فروش بهتر و برنامه ریزی تبلیغاتی جهت هدفمندتر بودن پروژه فروش و تبلیغات در زمینه های آموزش، فروش محصولات، کسب اعتبار، معرفی نام برند و بسیاری موارد دیگر و دارا بودن نمایندگان فعال در بیش از 40 شهر ایران می تواند راهگشای بسیاری از بن بست های فکری شما باشد.

مشاوره های تبلیغاتی:

نمونه کارهای بیشمار در زمینه مدیریت تبلیغات و برنامه ریزی، همگی عواملی بر انتخاب ما هستند. مشاوره با شرکت های برنامه ریز تبلیغاتی باعث تسریع در امور شما خواهد شد پس هیچگاه از کنار آن ساده عبور نکنید.

امروزه زندگی به شدت تحت نفوذ تبلیغات است. هر شهروند هزاره سوم در زندگی خود میلیونها آگهی میبیند.

آیا از خود پرسیده اید سهم شما از این آگهی ها چیست؟

ترویج (Promotion) حلقه ارتباطی با مشتری است یا به عبارتی بهره گیری از کلیه ابزارهای ارتباطی است که در خدمت پیام رسانی به مخاطب میباشد.

این مرکز با ارائه بهترین روشهای برنامه ریزی و مشاوره تبلیغاتی ممکن و برنامه ریزی هدفمند، با توجه به شناخت بازار و منطقه، کلیه امور تبلیغاتی جهت مراکز، کارخانه ها و شرکت های خصوصی، نمایندگان شورای شهر و مجلس را با بهره گیری از جدیدترین مِتُدهای تبلیغاتی روز دنیا ارائه و به واقعیت می رساند.

زمان مناسب، درک صحیح مطالب و حرکت به موقع جهت انجام اهداف وظایفی است که ما بدان عمل میکنیم.

برنامه ریزی و مشاوره تبلیغاتی با هر بنگاه تبلیغاتی اولین حرکت جهت اهداف آینده تبلیغات شما در هر رسانه خواهد بود و بدون برنامه ریزی و مشاوره تبلیغاتی هیچ آینده ای تبلیغات ولو پر هزینه نخواهد داشت.

با ما تماس بگیرید:

88445952-88433058



برنامه ریزی و مشاوره تبلیغاتی

فرم ثبت تماس با شما: اگر تمایل دارید با شما تماس گرفته شود فرم زیر را لطفا تکمیل نمایید.


    برنامه ریزی و مشاوره تبلیغاتی


    فرم ثبت تماس با شما: اگر تمایل دارید با شما تماس گرفته شود فرم زیر را لطفا تکمیل نمایید.


      برنامه ریزی و مشاوره تبلیغاتی

        سوالی دارید ׀ از ما بپرسید