تکنیک های مورد استفاده در طراحی انیمیشن های این مرکز
– استفاده از تکنیک های جلوه های ویژه ویدیوئی:
Pixel shader-shadere ffect- vertex shader- motoon blur- live pro- fur fx-glass fx- fxpro- lenz pro
– استفاده از تکنیک های حجمی و متریالی:
Bump- morphing-displacemeent-terrain-vohumetric- fur env- texture- uvtextuie-material lan
– استفاده از تکنیک های داینامیک وفیزیکی:
Cravity-collision- damping- particle-air- drag- turbulence
– استفاده از تکنیکهای نور پردازی:
Qmni- channel-point- spor- area- ambient- directional
– استفاده از تکنیک های صوتی:
2Dsound- 3Dsound- fx sound-map3- wave
– استفاده از تکنیک های مدل ساز پیشرفته:
Nnrbs- polgon- extrude cloth- bevel-sculpt-smooth
– استفاده از تکنیک های حرکتی:
Dynamic- expression- keyframeing- graph- dop sheet
– استفاده از تکنیک فضا سازی:
Landa scape pro – plhan – env- fog- pamping- perspective
– استفاده از جلوه های ویژه:
Fog- ahr- fire- water- snow- rain- smoke- pro particles- light
این مرکز با دارا بودن کادری مجرب و متخصص و با استفاده از برترین نرم افزارهای سه بعدی روز دنیا ( MAYA – 3DMAX – CINEMA4D ) و استفاده از نرم افزارهای حرفه ای مربوط به شرایط و فرم ساخت پروژه کاری، آماده انجام تمامی فعالیت های مرتبط با طراحی و ساخت انیمیشن سه بعدی و رئال از اولین مرحله شامل (سناریو، کارگردانی، فضاسازی، کاراکتر و مدل سازی پیشرفته، تکنیک های حجمی و متریال دهی، سیستم های داینامیک و فیزیکی، تکنیک های لایو «ترکیب با تصاویر واقعی»، نورپردازی، حرکت دهی، جلوه های ویژه و ویدیویی، رندر و …) تا مراحل پایانی خروجی می باشد.
نمونه فعالیت های بسیار در زمینه ساخت انیمیشن های حرفه ای و متفاوت، دارا بودن افراد و فعالیت بصورت گروهی در تمامی بخش های ساخت انیمیشن « مدل سازی، حرکت دهی، متریال دهی، کنترل ذرات، داینامیک »، دارا بودن امکانات پیشرفته، دارا بودن قدرت طراحی و ساخت در کیفیت های گوناگون و … می تواند دلایلی بر انتخاب ما باشد.
– طراحی انواع سریال ها و فیلم های انیمیشن سه بعدی
– تغییر زوایای دوربین و حرکت در بین محیط
– طراحی و ساخت انواع ماکت های سه بعدی
– طراحی و متحرک سازی انواع محیط و کاراکترهای مرتبط
– طراحی و پیش نماسازی انواع پروژه های کاری
– متحرک سازی کاراکترهای سه بعدی